Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis

Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesiące licząc od daty zakupu produktu umieszczonej na dowodzie zakupu. W przypadku akumulatorów gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu.

Gwarancja obejmuje wady fabryczne i wady podzespołów. Gwarancja nie obejmuje zużycia lub problemów związanych z siecią lub platformą, do której urządzenie jest podłączone.

Naprawy gwarancyjne realizuje wyłączny importer urządzeń Yealink, firma Voipoint Sp. z o.o. Sp. k. z Wrocławia.

W przypadku sprzętu zakupionego w naszej firmie, zapraszamy również do naszego biura, gdzie postaramy się pomóc na miejscu, a jeśli zajdzie taka potrzeba, przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne i zajmiemy się jego dalszą obsługą.

W przypadku zwrotu wadliwego aparatu prosimy o wypełnienie i przesłanie zgłoszenia gwarancyjnego on-line, który można znaleźć tutaj.

Formularz